Home » , , , » Grusomme Mig (2010) Download Fuld

Grusomme Mig (2010) Download Fuld

Se fuld film Grusomme Mig i high definition kvalitet. Spille film Grusomme Mig i HD-kvalitet. Online streaming Grusomme Mig i top kvalitet. Spille streaming Grusomme Mig i høj kvalitet. Fuld streaming Grusomme Mig i top videoformat.


bliver klar en fuld beskrivelse af Grusomme Mig nedenfor:
  • Original titel : Despicable Me
  • Film titel : Grusomme Mig
  • År for film : 2010
  • Genrer af film : Animation, Familie,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2010-07-08
  • Virksomheder af film : Illumination Entertainment, Universal Pictures,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : English,
  • Varighed film : 95 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7
  • Youtube ID film : RXZY_XRjABs
  • Oversættelse af film : EN,DE,IT,NL,RU,FR,ES,PT,ZH,HU,CS,TR,FA,FI,SV,EL,DA,HE,SR,SL,PL,NO,SK,UK,KO,BG,JA,
  • Cast af film :Rob Huebel (Anchorman (voice)), Jason Segel (Vector (voice)), Julie Andrews (Gru's Mother (voice)), Miranda Cosgrove (Margo (voice)), Elsie Kate Fisher (Agnes (voice)), Will Arnett (Mr. Perkins (voice)), Steve Carell (Gru (voice)), Chris Renaud (Dave the Minion (voice)), Mindy Kaling (Tourist mom (voice)), Dana Gaier (Edith (voice)), Jemaine Clement (Jerry the Minion (voice)), Kristen Wiig (Miss Hattie (voice)), Jack McBrayer (Carnival Barker / Tourist Dad (voice)), Danny McBride (Fred McDade (voice)), Ken Jeong (Talk Show Host (voice)), Pierre Coffin (Tim the Minion / Bob the Minion / Mark the Minion / Phil the Minion / Stuart the Minion (voice)), Russell Brand (Dr. Nefario (voice))

1323594

Grusomme Mig er bedre film manufacured af Illumination Entertainment, Universal Pictures, arbejder med en beskrivelse af filmen er "I et dystert, dunkelt hus bor Gru. Og Gru er en grusom type. Han er så grusom, at han har udtænkt en plan, som vil chokere hele verden: Han vil stjæle månen. Intet kan stoppe Gru, for han bruger både krympestråler, frysestråler og tungt armerede køretøjer og luftfartøjer til at rydde eventuelle modstandere af vejen. Men så møder han de tre forældreløse piger Agnes, Edith og Margo. Og de synes ganske overraskende, at Gru har faderpotentiale.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste lydkvalitet og størst bedste skuespillere.

Du er nu ser : Grusomme Mig fra Illumination Entertainment, Universal Pictures, i video i høj kvalitet desuden også, at er normalt udgivet i din land. Start din favoritter øjeblikkeligt film, ved hjælp af skub af en strømafbryder! Ved siden af ubegrænset mængde båndbredde og indhold til at streame, ser hvad du leder efter, når du har brug for!

... Fuld film streaming Grusomme Mig i HD-video 720p ....




Producer : Christopher Meledandri, Editor : Pamela Ziegenhagen-Shefland, Executive Producer : Nina Rappaport, Director : Pierre Coffin, Executive Producer : Sergio Pablos, Director : Chris Renaud, Producer : John Cohen, Producer : Janet Healy, Story : Sergio Pablos, Screenplay : Ken Daurio, Production Design : Yarrow Cheney, Screenplay : Cinco Paul, Original Music Composer : Heitor Pereira, Editor : Gregory Perler, Art Direction : Eric Guillon, Original Music Composer : Pharrell Williams
Ja, nu du kan se film af Grusomme Mig fuldt længde og har den forbindelse til dette movie Grusomme Mig i video i høj kvalitet.


Tags: duringcreditsstinger,

Share this article :

0 kommentarer:

Send en kommentar

 
Support : Copyright © 2013. film animation spille alle - All Rights Reserved